Банківська карта
До сплати при оформленні замовлення приймаються картки Visa і Mastercard.
Отримання, зберігання і обробку даних банківської карти, отриманих таким способом, здійснює виключно платіжним сервісом «WayForPay» (ТОВ «Фінансова компанія "ВЕЙ ФОР ПЕЙ"»), що діє на підставі Ліцензії НБУ на надання фінансових
платіжних послуг (переказ коштів без відкриття рахунків) від 08 червня 2023 року No 21/1064-рк.
Ні адміністратору інтернет-магазину, ні іншим покупцям не доступні дані банківських карт.
За надання послуги з переказу коштів платник може сплачувати під час переказу комісійну
винагороду (комісію). Інформація про комісії та інші платежі доводиться до відома платника до початку операції з переказу коштів шляхом зазначення її в екранній формі сервісу WAYFORPAY.
Банківський переказ
Зверніть увагу! Передоплата здійснюється лише після підтвердження замовлення менеджером.
Реквізити для здійснення передоплати:
ЄДРПОУ 3778702108
UA173348510000000026005266326
ФОП Добровольська Катерина Юріївна
В призначенні платежу слід обов'язково вказати номер замовлення.
Після оплати потрібно надіслати квитанцію про оплату на номер (066) 557-70-77 (Viber)
або на електронну пошту kiborg.com.ua@gmail.com
Оплата при отриманні
Такий спосіб оплати доступний:
При отриманні товару у відділеннях служби доставки “Нова Пошта” готівкою або банківською картою;
при доставці кур’єром служби доставки “Нова Пошта” готівкою або банківською картою;
при самовивозі товару з нашого пункту видачі готівкою.
Зверніть увагу!
Максимальна сума замовлення для оплати накладним платежем складає 49 999,99 грн.
Якщо доставка товару з післяплатою, ви також сплачуєте комісію за переказ коштів згідно тарифів “Нової Пошти” - 20 грн. + 2% від суми переказу та комісію від оголошеної вартості: до 500 грн включена у тариф, понад 500 грн: 0,5%;
Комісію за переказ коштів утримує фінансова компанія, що забезпечує грошові перекази для “Нової Пошти”. Наш магазин не отримує і не повертає комісію за переказ коштів.
Доставка службою доставки “Нова Пошта”
Доставка здійснюється по всій території України, окрім тимчасово окупованих територій Автономної Республіки Крим та тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей.
Доступні способи доставки та вартість:
- на відділення - від 80 грн.
- у поштомат - від 70 грн.
- кур’єрська доставка - від 130 грн.
Детальніше ознайомитися з тарифами можна на офіційному сайті перевізника.
Орієнтовний термін доставки - від 2 до 5 календарних днів.
Термін зберігання посилки у відділеннях - 7 календарних днів.
За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.
УВАГА!
Мінімальне замовлення від 200 грн.
Звертаємо вашу увагу, що товари можуть бути відіслані з різних складів.
Відправка всіх товарів категорії "Маскувальні сітки" відбувається по предоплаті 20% від суми замовлення.
Відправка товарів на суму від 5000 грн відбувається по предоплаті 15% від суми замовлення.
Відправка імпортованого товару (не власного виробництва) відбувається по предоплаті 20% від суми замовлення.
За умов встановлення гарантійного випадку всі витрати на транспортування несправного товару, за допомогою компаній-перевізників, оплачує магазин.
У разі повернення товару протягом 14 днів усі витрати на транспортування товару оплачуються покупцем!
При замовленні від 10000 грн (оплата при отриманні в тому числі) безкоштовна доставка!
Термін відправки
Замовлення оформлені з понеділка по п'ятницю до 17:00 передаються на відділення “Нової Пошти” для відправки у той самий день (при умові підтвердження наявності товару менеджером). Замовлення оформлені після 17:00 передаються на відділення “Нової Пошти” для відправки на наступний робочий день.
Надання послуги доставки починається з моменту відправки товару. Якщо ви скасували замовлення після відправки товару, не прийшли за ним, відмовились або повернули отриманий товар продавцю, плата за доставку не повертається.
Отримання та огляд замовлення
Для отримання замовлення на відділені або від кур’єра необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення.
При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. В тому числі, якщо доставку здійснює кур’єр.
Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні і в подальшому вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти*, не повну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.
У разі виявлення невідповідностей, зверніться, будь ласка, до контакт-центру за детальною консультацією та допомогою.
Самовивіз зі складу
Перш ніж відвідати пункт видачі слід дочекатись дзвінка менеджера та отримати підтвердження готовності вашого замовлення для отримання.
Адреса складу: вулиця провулок Грибоєдова 17, Вінниця, Вінницька область, 21032
Графік роботи: Понеділок - П’ятниця з 9:30 до 18:00